[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1056: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4765: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
Mallasjuomien ystävät... Kuppi nurin vuodesta 2008. • katso viestiketjua - Mitä teet työksesi?

Mitä teet työksesi?

Oletko alentunut työläiseksi? Juopottelu on kokopäivä homma! Harrastatko juopottelun lisäksi jotain muuta? Pelailet ehkä pelejä "vapaa-aikanasi".

Mitä teet työksesi?

Lukematon viestiKirjoittaja Punaniska » 26 Marras 2008, 20:42

Ihmettelen minkä ammatti-alan kuntaa täällä foorumissa käy? Itse olen kohonnut elämässä aika korkealle elikkä olen maan-viljelijä. Kuvassa viljelen vehnää ihmisten ruokkimiseksi. Outoa että yö-aikaan viljelmilläni liikkuu pitkätukkaisia, sandaali-jalkaisia ja kukkais-asusteisiin pukeutuneitä tyyppejä varastamassa viljaani. Mikä ihme "Vehnän-syojä-kultti" se oikein on? Onko muut maan-viljelijän joutuneet moiseen tilanteeseen?
Mutta asiaan! Kerro ammatistasi!?
ganja.jpg
ganja.jpg (63.13 KiB) Katsottu 18492 kertaa
Parempi lammas kainalossa kuin kymmenen laitumella.Kuva
Kuva
Punaniska
Vuoden juoppo 2009!
Vuoden juoppo 2009!

Viljan polttajat!

Lukematon viestiKirjoittaja Jooseppi Ryysyranta » 27 Marras 2008, 13:18

Näläkä lähtee syömällä ja akka juomalla.
Jooseppi Ryysyranta
Napottelija
Napottelija

Sängyn koemakaaja!

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 27 Marras 2008, 21:00

Mikä laulaen tulee, se syöden menee.
JUOPPO LALLI EDIT: Anu Saukko maailmanennätystä tehdessään.Kuva
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Porsaanviljelijä.

Lukematon viestiKirjoittaja Porsas » 28 Marras 2008, 19:49

Porsaanviljelyn ohellä sompailen maansiirtokonetta.
Viimekesäinen maansiirto oli rankkaa puuhaa. Kalanlöyhkästä päätellen paikallinen kalastaja oli haudannut myymättä jääneet kalansa pensaikkoon mikä minun piti raivata koneellani.
Hassua että haju muistutti minua jostakin ja paikkojani alkoi kummasti kutiamaan! Kotiin tullessani eukko sai maistaa Ameriikan malliin! [heart.gif]
catepillar.jpg
catepillar.jpg (28.89 KiB) Katsottu 18490 kertaa
Sikana olet symppis.
Porsas
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Tankkiauton kuljettaja.

Lukematon viestiKirjoittaja Mahtisonni » 28 Marras 2008, 20:52

Sutenöörihommien lisäksi ajelen virapelitöinä tankkiautoa. Tankista hyttiin vetämäni letku poistaa janon tunteen ajaessani kuumalla kesäpäivällä ilman ac:tä varustettua autoani. Kaljaa ryystäessäni ajot sujuvat kuin leikiten ja aika kuluu siivillä.
En tiedä kuinka kauan saan jatkaa ajoa, firman isäntä on huhuna kuullut että "juon kuormasta"! [dry.gif]
olutauto.jpg
olutauto.jpg (38.86 KiB) Katsottu 18489 kertaa
Kun jalat kastuu, kurkku ei toimi. Kun kurkku kastuu, jalat ei toimi.
Mahtisonni
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Muurari.

Lukematon viestiKirjoittaja Umpitollo » 29 Marras 2008, 12:41

Minä YRITIN kerran heittäytyä työelämään mukaan jolloin kokeilin muurarin ammattia.
Meitä oli viiden muurarin porukka joidenka piti muurata yksi talo kahdessa viikossa.
No, heti maanantaina alettiin töihin mutta ensteks yksi mies laitettiin viinakauppaan. Sama peli jatkui muinakin päivinä, yksi mies viinakauppaan ja taas juopoteltiin ja muurattiin!
Perjantaina mua kuitenkin alkoi hirvittämään tää homma, kerkeisimmekö saamaan talon valmiiksi määräajassa. Tuskissani karjaisin toisille duunareille; Ei saatana tästä tule hevon vittua! Nyt KAKSI miestä viinakauppaan!

No, alkoholi kuitenkin pelasti minut työelämän kiroukselta joten en ole moiseen toista kertaa hairahtunut.
Juon alkoholia vain juhliakseni. Minulla on juhlat aina kun on alkoholia.
Umpitollo
Napottelija
Napottelija

Poronhoitoa ja kaivosta.

Lukematon viestiKirjoittaja Elukka » 30 Marras 2008, 13:00

Poronhoidon ja pontikankeiton ohella työskentelen virapelitöinä Venäjän hiilikaivoksilla. Asun rajan tuntumassa joten työmatka ei ole mikään ongelma.
Liitän mukaan videolenkin kun pääsimme televisioon saatuamme hallitukselta "työn sankari" -mitallin rintaamme. Haastattelussa minulla olisi ollut paljonkin sanomista mutta jännittyneenä ja onnellisena tästä tapahtumasta en saanut sanaa suustani vaan jäin vähän niinkuin taka-alalle!
Haistakaa pitkä vittu vaan, etelänjuntit! Kuva
Elukka
Kännikala
Kännikala

Nikkari.

Lukematon viestiKirjoittaja Kauko Kepakko » 01 Joulu 2008, 15:06

Minä aloittelin tätä työelämää nikkarina. Jo ensimmäisen työpäivän iltana kekseliäs tyttökaverini naulasi häntäni kiinni keittiön pöytään! Sain siitä kipinän piercing:iin ja sen jälkeen en ole töitä viitsinyt tehdä. Olen vain pistellyt uutta rengasta lärviin ja naulaa häntään.
nikkari.jpg
\m/ (><) \m/ METALLIMIES \m/ (><) \m/
***Kaikki vaan paskaksi***
Kauko Kepakko
Kännikala
Kännikala

Exorcism.

Lukematon viestiKirjoittaja Usko Horjuvainen » 03 Joulu 2008, 20:12

[piru1.gif] Minä teen virapelitöinä riivaajien ulosajoa elikkä exorcismiä tällä sangen tärkeällä työkalulla elikkä pyhällä ristillä. [piru1.gif]
En ehkä ole niin taitava pirujen karkoittamisessa koska useimmat naisasiakkaani tulevat uudestaan ja uudestaan käsiteltäväkseni. [dry.gif]
risti.jpg
risti.jpg (11.59 KiB) Katsottu 18481 kertaa
Jumalauta pakanat, kohta paukkuu pakarat!
Usko Horjuvainen
Kokopäivä juoppo!
Kokopäivä juoppo!

Poronhoitaja.

Lukematon viestiKirjoittaja Nils-Aslak Mustapää » 03 Joulu 2008, 20:22

Täällä Lapissa ei nyt liiemmin ole tota ammatinvalinta ongelmaa. Joten nuorempana siis yrittelin opetella poronhoitajaksi mihin kuului porojen erotus ja merkkaus sekä kuohinta.
No, muuten meni hyvin mutta ensimmäisen poron kuohitsemisen jälkeen sain monoa perseelle! Opettajani tuumasi että olen ymmärtänyt tämän poron kuohinnan täysin väärin! [ajattele.gif]
No mitä helvettiä mun olis sitten pitänyt tehdä poron munat suussani!? [dry.gif]
Tästä tuohtuneena karkasin Lapin kairoihin ja hankein itselleni oman porohaare... ööh porotokan jonka seurassa olen elämäni elänyt ja pitkät haistattanut kaikelle työnteolle!
Reteiden poroisäntien makuun, pure Kuva
Nils-Aslak Mustapää
Kännikala
Kännikala

Lankesit kiusaukseen?

Lukematon viestiKirjoittaja Blondi » 03 Joulu 2008, 20:25

Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin.
Blondi
Holhooja
Holhooja

Hammaslääkäri.

Lukematon viestiKirjoittaja Maailmanmies » 05 Joulu 2008, 13:17

Asuessani Ameriikoissa työskentelin hammaslääkärinä.
Pidin ammattia haastavana, täytyihän siinä tehdä rumasta kaunista joka aina on toisten ihmisten nähtävissä. Voin samaistaa hammaslääkäriä taiteilijaan, myös hammaslääkäri voi tehdä taideteoksia omasta päästään ja antaa hampaille omaleimaisuutta jota "taiteen tuntija" voi tuntikaupalla tarkistella eri näkökulmista ja vinkkeleistä.
Minä kuitenkin tunsin olevani väärin ymmärretty taiteilija! Lukemattomien haasteiden vuoksi lopetin niin loistavasti alkaneen urani ja siirryin juopottelemaan kokopäivätoimisesti.

Ylempänä tippurin ja hammaspeikon pahoin turmeleva hammastarha.
Alempana hammastarha kolmen tunnin käsittelyni jälkeen.
No, tunnustan virheeni. Aina ei voi onnistua. Asiakas maksoi palvelun kaljalla ja ne juotuani parempaa jälkeä ei saanut. [shame.gif]
hampaat.jpg
hampaat.jpg (39.81 KiB) Katsottu 18473 kertaa
Keep on hörsing! Ameriikan kieltä mikä tarkoittaa "jatka juomista"!
Maailmanmies
Kännikala
Kännikala

Remonttimies.

Lukematon viestiKirjoittaja Pervopoika » 12 Joulu 2008, 14:16

Ollessani remonttihommissa, tutustuin tähän näppärään työkaluun elikkä ”tiikerisahaan”. Tällä sahalla työ kuin työ sujuu aivan hymyssä suin ja iskelmän pätkää vihellellen.
Jostain kumman syystä asiakkainani oli useimmiten vanhoja rouvia ja leskiä jotka halusivat tehdä remonttia. Lopulta työ kuitenkin, sahasta huolimatta, kävi senverran raskaaksi että lopetin hommat ja aloin pelkästään juomaan.
tiikerisaha.jpg
tiikerisaha.jpg (24.22 KiB) Katsottu 18467 kertaa
Kuppi nurin jo kuusikymentä vuotta.
Pervopoika
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Hitsari.

Lukematon viestiKirjoittaja Veikko Humu » 12 Joulu 2008, 20:04

Saadakseni rahaa jokapäiväiseen viina-annokseeni työskentelin ennen hitsarina.
Hitsarin työ on vaarallinen joten panostin turvallisuuteen.
Ehdottomat suojavarusteet hitsarilla ovat hitsausmaski, teräskärkiset turvajalkineet ja aidot, sian persenahasta ommellut hitsaushanskat.
hitsari.jpg
hitsari.jpg (42.43 KiB) Katsottu 18462 kertaa
Janottaa kuin osuuskaupan sonnia.
Veikko Humu
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Hitsari täälläkin!

Lukematon viestiKirjoittaja Kännikala » 13 Joulu 2008, 10:16

Liitteet
svetsare.jpg
svetsare.jpg (52.14 KiB) Katsottu 18462 kertaa
Kuva
Kännikala
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Jätkänä.

Lukematon viestiKirjoittaja Huru-Ukko » 14 Joulu 2008, 16:26

Kukapa uskoisi että olen työskennellyt savottajätkänä! [blink.gif]
Kerran olimme savotassa missä työskenteli TOSI riski ja luonteeltaan äkkipikainen pöllintekijä, "Tasa-raha-Tatu"!
Ajattelin mies-porukassa heittää vähän huulta ja tehdä pilaa "Tatu"n kustannuksella sanomalla tälle; "Moottorisahasi on aivan perseestä ja sinä olet Suomen suurin homo"!!!
Ja tämän sain palkakseni pienestä vilpittömästä pilastani:
woodass.jpg
Akalta saa ja hevoselta pääsee.
Huru-Ukko
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Lataaja.

Lukematon viestiKirjoittaja Pummi » 14 Joulu 2008, 20:09

Työskentelin nuorempana kaivoksessa lataajana. Elikkä porasin reikiä ja tökkilöin dynamiittia perään.
Tästä tuli minulle pakkomielle. Pitää porata kotonakin reikiä ja tökkilöidä "dynamiittia" perään!
Vanhat poraajat valittavat että he ovat saaneet vapisevat kädet työnsä takia. Itse en ole moista huomannut, sitä vastoin saan yleensä "vapisevat kädet" poratessa, porauskohteen takia... [blink.gif]
aaropora.jpg
Ei mua surulla ruokita sanoin kun naurulokkia paistoin.
Pummi
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Merimies, entinen rallari.

Lukematon viestiKirjoittaja Merimies » 25 Joulu 2008, 18:59

Ollessani nuorempi, työskentelin ”rallarina” elikkä rautatietyöläisenä. Toimeeni siis kuului rakentaa ja vetää junarataa ympäri Suomen.
Olin jo nuorena kovin mielistynyt happaman makuun joka työtovereitteni mukaan vaikutti negatiivisesti työskentelyyni! Itse en ymmärrä mitä he sillä tarkoittivat, omasta mielestä kaikki näytti vähintäänkin hyvältä.
Sain kuitenkin potkut jonka jälkeen aloin merimieheksi. Siinä ammatissa kun alkoholin otto on positiivistä ja suositeltavaa!
railroad.jpg
Kippis ja kulaus on Merimiehen rakkaus!
Merimies
Napottelija
Napottelija

Stripparista karjakoksi!

Lukematon viestiKirjoittaja Lempi Leisku » 26 Joulu 2008, 11:49

Minä työskentelin nuorempana stripparina jota tein yleensä pelkällä juomapalkalla.
Nuorten sonnien tuliset silmäykset saivat minut härilleen mutta se aiheutti vakavia ongelmia! Alapäästäni erittyvät väkevät mähnät ja kovan kaljanjuonnin seurauksena saamani liikakilot saivat strippaustangon yleensä menemään irtipoikki! Tämähän taas aiheutti pahennusta ja närkästystä yleisön joukossa, minun maatessani rähmällään lattialla ketarat suorina kuin mikäkin lehmä! Hehän olivat tulleet katsomaan paljasta pintaa eivätkä lattialla rötköttävää, sammumispisteessä olevaa lihavuorta. [sad.gif]
Masentuneena moisesta, vaihdoin ammattiani ja työskentelen nykyisin maatilan emäntänä jossa ammatissa liikakilot eikä alkoholin kova kulutus haittaa yhtään mitään. Itse pidän sitä vain positiivisena.
strippari.jpg
Illalla hilpeänä kaljaa ja aamulla kalpeana hiljaa!
Lempi Leisku
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Erikoisteräs.

Lukematon viestiKirjoittaja Pervopoika » 26 Joulu 2008, 13:30

Kuppi nurin jo kuusikymentä vuotta.
Pervopoika
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Hyväntekeväisyyttä.

Lukematon viestiKirjoittaja Mari Lyytikäinen » 20 Touko 2009, 06:45

Töitä en ole tehnyt päivääkään mutta jostain se raha on kuitenkin saatava.
Pohtiessani maailman tilannetta, nälänhätää, sotaa, työttömyyttä ja ennenkaikkea tämän kiireellisen maailman aikaansaamaa ongelmaa elikkä lapsettomuutta nuorten parien keskuudessa. Kiireellinen elämän tapa ja siitä seuraava huono ruokavalio tappaa siittiöt joten perillisten teko jää usein vain haaveeksi. [ajattele.gif]
Tästä sain idean että jospa alkaisin sperman luovuttajaksi! Moni nuoripari olisi minulle ikuisesti kiitollinen heidän onnistuessaan hankkimaan jälkikasvua luovuttamani sperman avulla.
Ajatuksesta tekoihin ja nyt olenkin tehnyt tätä sperman luovuttamista jo 20 vuotta. Tämä ”hyväntekeväisyys” saa oman ja muiden mielen iloseksi ja olen kovin arvostettu hyväsydämmyydestäni tuttavapiirissäni. Kaiken lisäksi tienaan tällä myös rahaa, ankaran viinankäyttöni rahoittamiseksi.
Kuvassa olen juuri menossa luovuttamaan päivän ensimmäisen satsin josta saamallani rahalla voin ostaa kossupullon. [iloinen.gif]
pankki.jpg
pankki.jpg (34.46 KiB) Katsottu 12462 kertaa
"Mihin vittuun mä jäinkään?!" -kysyi gynelogi ruokatunnilta palattuaan.
Mari Lyytikäinen
Napottelija
Napottelija

Suuri tappio!

Lukematon viestiKirjoittaja Blondi » 17 Kesä 2009, 19:20

Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin.
Blondi
Holhooja
Holhooja

Raketti-insinööri.

Lukematon viestiKirjoittaja Jumalan mieliharmi » 22 Elo 2009, 08:45

Jo pienenä lapsena pikku viinanhöyryissäni päätin alkaa isona raketti-insinööriksi.
Liittämässäni ””-videossa kokeilen keksimääni raketin prototyyppiä kavereitteni kanssa. Noh, eihän sitä voi verrata esimerkiksi Ameriikalaisten ”Saturnus” rakettiin mutta jostakinhan se on alettava. [shame.gif]
En siis päässyt kuuhun mutta tähtiä kyllä näin raketin räjähtäessä laukaisualustalla. [sad.gif]
Kieli kuiva kuin beduiinin sandaali!
Jumalan mieliharmi
Napottelija
Napottelija

Viinatrokari.

Lukematon viestiKirjoittaja Valto » 07 Joulu 2016, 08:12

Viinaahan mie myön työkseni.
Kaverini Arvid sitä vastoin pitää raskaammasta työstä.
hihat heilumaan.jpg
hihat heilumaan.jpg (44.48 KiB) Katsottu 6632 kertaa
Hai sie valakolaanen, osta viina!
Valto
Maitopoika
Maitopoika

Paluu Työt, harrastukset, visailut, pelit ja vapaa-ajan vietto.