R.I.P. Anu Saukko menehtyi ylensyöntiin!

Monesti hento elämänliekki sammuu selkään iskettyyn puukkoon, alkoholimyrkytykseen tai muuhun tavalliseen Suomalaiseen kuoleman syyhyn. Osoittakaamme kunnioitusta vainajille.

R.I.P. Anu Saukko menehtyi ylensyöntiin!

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 13 Joulu 2008, 19:54

Juuri saamani tiedon mukaan pitkäaikainen jäsenemme Anu Saukko olisi menehtynyt ylensyöntiin vain muutamia tunteja sitten.
Anu Saukko tunnettin urheilullisena neitona joka ei isommin kursaillut vaan sanoi asiat aina suoraan, turhia kiertelemättä, kovasti kiroillen ja samalla kaljaa hörppien! Näinpä hän saavutti arvostusta foorumissamme ja kohosi pian yhdeksi moderaattoreistamme.
Anu Saukko veti myös arvostettua "Painonvartijat" -kerhoa joka taisteli lihavuuden, turpoamisen ja ylensyönnin puolesta.
Anu Saukon syömisen maailmanennätys yritys, sekä siinä sivussa näin Joulun alla Jeesus-lapselle pyhitetty viimeinen "uhri-illallinen" koitui hänen kohtalokseen. Nämä aktiviteetit sisälsivät ennätyksen rikkomiseen tarvittavat kolme 9 kilon hampurilaista, uhri-illalliseen kuului kaksi lammasta, 12 kpl broilerikanoja, 5 lenkkiä "hampparin väärää”, kaksi tahkojuustoa, kolme kiloa vihanneksia, viisi kiloa silavaa ja viisi laatikkoa Karhu-olutta.
Nielaistessaan kanan, Anu Saukko sai hikka-kohtauksen minkä vuoksi hän sai broilerin väärään kurkkuun mihinkä hän sitten tukehtui raivoisasti yskien ja kuolaten. Sama hikka-kohtaus sai aikaan mega-giga-imun Anu Saukon alapäässä joka puolestaan aikaansai että jäsenemme Kauko Kepakko katosi salaperäisesti jäljettömiin!!!
Huhun mukaan Kauko Kepakko oli juuri Anu Saukon syödessä suorittamassa "avioliitollisia velvotteita" mikä näin peitteellisesti mainittakoon... (Rivien välistä voi lukea että Anulla olisi ollut harmia Herra Kepakosta Anun lyödessä maailmanennätystä.)
Pahat kielet kertovat että Anu Saukko olisi selvinnyt ruuasta mutta Kauko Kepakko oli jo liikaa. Mitä se nyt sitten tarkoittaneekin?
Lepää rauhassa toivoo Juoppo Lalli. [enkeli.gif]

Kuva

Iänikuisen ”Nettikynttilän” sijasta voit sytyttää ”Nettihampurilaisen” Anu Saukon muistolle. Uskoisin että hän arvostaisi sitä enemmän kuin nettikynttilää.
Kopioi kuvan osoite ja liisteröi se postitukseesi.
nettihamppari.gif
nettihamppari.gif (6.51 KiB) Katsottu 5635 kertaa
Kukaan ei ole täydellinen. En edes minä, minusta puuttuvat viat.Kuva
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Tukeva uhrilammas!

Lukematon viestiKirjoittaja Usko Horjuvainen » 14 Joulu 2008, 09:25

Siis... jos olen oikein ymmärtänyt, uhriksi joutuikin itse Anu Saukko? Ja Kauko Kepakko olisi "maustanut" tätä tukevaa uhrilammasta... [ajattele.gif] [blink.gif]
Otan kuitenkin osaa suruun./Usko Horjuvainen.
Kuva
Jumalauta pakanat, kohta paukkuu pakarat!
Usko Horjuvainen
Kokopäivä juoppo!
Kokopäivä juoppo!

Pelastettu!

Lukematon viestiKirjoittaja Kauko Kepakko » 14 Joulu 2008, 10:34

Saanen julkituoda etten ole "kadonnut salaperäisesti"! Tai siis katosinhan mä vähäksi aikaa mutta vapauduin kuitenkin siitä tukalasta tilanteesta. [hiki.gif]
Anu Saukon saadessa kramppeja kuolinkamppailussaan, hän pullautti minut ulos tästä ahtaasta limaluolasta. Tämä asia on vähän intiimi joten ei siitä sen enempää. [shame.gif]
Ymmärsin heti asian vakavuuden, kyse on elämästä ja kuolemasta, joten tilasin ambulanssin. Ambulanssin tultua he totesivat tilanteen ja kutsuivat paikalle sen sijaan kuorma-auton HIAB-nosturilla. [blink.gif]
Otan osaa suruun. Anu Saukossa menetimme kissaa 30-40 kappaleen edestä.
Kuva
\m/ (><) \m/ METALLIMIES \m/ (><) \m/
***Kaikki vaan paskaksi***
Kauko Kepakko
Kännikala
Kännikala

Hautaus on suoritettu.

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 14 Joulu 2008, 11:17

Anu Saukko on nyt laskettu viimeiseen lepoon haudan syvyyksiin.
Tai paremminkin pudotettu, painavasta taakasta johtuen kantoremmit menivät irtipoikki ja arkku putosi hautaan, joka tavallisuudesta poiketen oli kaksi kertaa tavallista tilavampi.
Arkun tömähtäessä haudan pohjalle, läheisen kirkon ikkunalasit helisivät ja kirkonkellot kumahtelivat pahaenteisesti! [blink.gif]
Lapin noita voisi lukea poronluistansa mitä pahaa tämä enteilee?
Hautajaiset olivat vaatimattomat. Hautajaisväki koostui Papista joka siunasi vainajan ja kolmestakymmenestä arkunkantajasta.
"Painavat mullat” haudallesi toivoo Juoppo Lalli.
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Painavat mullat haudallesi!

Lukematon viestiKirjoittaja Mirri » 14 Joulu 2008, 12:24

Anu Saukko! Kuuntele tarkkana siellä toisella puolella! Otin yli "Painonvartijat" -palstasi! [voitto.gif]
Toisen kuolema, toisen leipä! [skratt.gif]
Painavat mullat haudallesi kuitenkin/Mirri.
Kuva
Mulla ei oo mitään ongelmaa viinan kanssa. Mä voin juoda niin paljo ku mä haluun!
Mirri
Tenukeppi
Tenukeppi

Kuvia tuloksista.

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 05 Helmi 2009, 19:39

Jotta ymmärtäisitte mikä fantastinen kissa Anu Saukko olikaan, liitän kuvan hänen treenauksen tuloksista syömisen jalossa harrastuksessa.
Olutta juomalla ja läskiä syömällä hän pelkässä vuodessa lihotti itsensä 25 kiloisesta, laihasta ruipelosta 370 kiloa painavaan vankkaan kissaan. Moniko tämän päivän mies tai nainen pystyisi samaan?
Syömiskilpailuista hänellä oli näyttävä mitallikaappi mutta kuitenkin hän arvosti eniten Jaappanin maalla kovan syömisen avulla saatua, syömiskmppailijoiden piirissä kovin arvostettua, "mustaa vyötä".
/Juoppo Lalli
anus.jpg
anus.jpg (30.42 KiB) Katsottu 5622 kertaa
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Paljastava kuva ja karu totuus.

Lukematon viestiKirjoittaja Apina » 21 Joulu 2016, 15:46

Juoppo Lalli kirjoitti:...joka puolestaan aikaansai että jäsenemme Kauko Kepakko katosi salaperäisesti jäljettömiin!!!

Wikileaksista nappaamani kuva puhukoon puolestaan. Julian Assangen mukaan kuva olisi otettu juuri Kauko Kepakon katoamishetkellä.
Sandwich.jpg
Sandwich.jpg (43.73 KiB) Katsottu 893 kertaa
Suutarin sormi sian perseessä.
Apina
Maitopoika
Maitopoika

Paluu Menehtyneet jäsenet.