R.I.P. Sikakoira menehtyi viinaan!

Monesti hento elämänliekki sammuu selkään iskettyyn puukkoon, alkoholimyrkytykseen tai muuhun tavalliseen Suomalaiseen kuoleman syyhyn. Osoittakaamme kunnioitusta vainajille.

R.I.P. Sikakoira menehtyi viinaan!

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 21 Joulu 2008, 13:24

Ollessani syntymäpäivieni aikaan matkoilla, Mallasjuomien ystävät -foorumin lyhytaikainen jäsen ja tunnettu nappoveikko, SIKAKOIRA koki äkillisesti Suomalaisen luonnollisen kuoleman, elikkä menehtyi alkoholimyrkytykseen.
Nuoresta iästään huolimatta, hän oli vasta 88 vuotias, Sikakoira oli jo maankuulu juopottelija ja tyttöjen polkija. Sikakoiran kurkusta virtasi alas kaikki, niin finkkelipitoiset pontikat, jarrunesteet, keskenkäyneet mäskit kuin partavedetkin.
Monet raavaat karjut Sikakoira joi pöydän alle, monet märät kissat Sikakoira polki tajuttomiksi samalla kun hän terävällä sanan säilällä sivalsi nasevia kommentteja Mallasjuomien ystävät -foorumiin.
Viimeiseen hetkeensä asti Sikakoira eli mottoonsa: "Olen käyttänyt 95 % rahoistani viinaan ja naisiin. Loput olen tuhlannut."
Mikä fantastinen alkoholisti tästä nuoresta miehestä olisi kehittynytkään jos hän olisi saanut elää? (Ihmettelen, miksi ihmisestä puhutaan hyvää vasta hänen kuoltuansa?)
Toivokaamme kaikki hänelle onnea ja menestystä siellä "toisella puolella", viinapullojen olevan tilavia, naisten hampaattomia ja mykkiä, tavaran isoa, sienien syötäviä ja ganjasätkien pitkiä.
Lepää rauhassa. [enkeli.gif]
Kunnioittaen Juoppo Lalli.
sikakoira1.jpg
sikakoira1.jpg (37.84 KiB) Katsottu 9068 kertaa

kynttila.gif
Jos haluat sytyttää nettikynttilän Sikakoiran muistolle, kopioi kynttilän osoite ja liisteröi se postitukseesi.
kynttila.gif (8.91 KiB) Katsottu 9071 kertaa
Kukaan ei ole täydellinen. En edes minä, minusta puuttuvat viat.Kuva
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Tutkimattomia ovat Herran tiet.

Lukematon viestiKirjoittaja Usko Horjuvainen » 21 Joulu 2008, 15:43

Miksi tämä lupaava ja tomera miehenalku riistettiin näin äkillisesti pois keskuudestamme? Miksi juuri hän?
Juopottelullaan, porsastelullaan, ganjan poltollaan ja häntimisellään hän osoitti meille tien mitä meidän tulee kulkemaan tässä karussa maailmassa.
Voimainsa tunnossa Sikakoira pystyi juomaan pällärin pontikkaa, polkemaan nymfomaanin pökkyrään ja vielä murjomaan neekerin tajuttomaksi edes sen kummemmin hengästymättä.
Moni tyttö tulee itkemään kuultuaan tämän suru-uutisen.
Horjuiko hänen uskonsa? Oliko hän vain juovinaan?, oliko hän vain polkevinaan?, oliko hän vain polttavinaan? Oliko tämä merkki ja merkitys Herralta? Kysymyksiä, kysymyksiä. Vain Herra tietää vastauksen.
Lepää rauhassa Herran huomassa. Juopottelullasi olet saanut kaikki syntisi anteeksi.
Usko Horjuvainen.
Kuva
Jumalauta pakanat, kohta paukkuu pakarat!
Usko Horjuvainen
Kokopäivä juoppo!
Kokopäivä juoppo!

Sikakoiran salainen rakastaja!

Lukematon viestiKirjoittaja Elli Joensuu » 21 Joulu 2008, 20:00

Kiitos Juoppo Lallille näistä kauniista ja liikuttavista muistosanoista. [heart.gif]
Niin minä, Elli Joensuu, olin Sikakoiran salainen rakastaja ja panokumppani. [blink.gif]
Muistan Sikakoiran tunteikkaana ja romanttisena miehenä. Hän saattoi aamulla ennen töihin lähtöään ottaa minut keittiössä takaapäin, samalla kun hän hotki aamupuuron ja ryysti kahvit. Sama toistui ruokatunnilla hänen käydessä syömässä pikaisen lounaan ja lukiessaan Hesarin. Illalla töistä tullessa hän saattoi ottaa minut toisistakin asennoista, hän ei ollut nyt nälkäinen eikä täten tarvinnut käyttää selkääni pöytänä. Ja ajattele, jos vastustelin, hän ei edes murjonut mua kärsään vaan saattoi leikillään sitoa minut sänkyyn kiinni ja teipata suuni! Sellaisen sidontaleikin aikaan hän saattoi soittaa kavereillensa että hänellä on maksullinen nainen. Kavereiden tullessa hän aivan itse rahasti makuuhuoneen ovella.
On vaikea saada tällaista miestä joka tekee kaikkensa saadakseen rahaa perheelleensä, elannon ja hyvinvoinnin turvaamiseksi. En koskaan tule unohtamaan Sikakoiraa, tuota ihanaa tammojen taltuttajaa. [itku.gif]
Olkoon kankesi kovana siellä toisella puolella. Toivoo kaivaten Elli Joensuu. [sad.gif]
Kuva
Daa daa autostrada...
Elli Joensuu
Kännikala
Kännikala

Impotentti?

Lukematon viestiKirjoittaja Maire. » 22 Joulu 2008, 17:28

SE SIKA! Taisi olla impotentti tai homo!
Aivan liikaa kehutte Sikakoiran häntimistä! Minun kanssani hän ei saanut pystyyn sitä, tai sitten se ei ylettynyt perille saakka joten en tuntenut sitä?
No, nyt ainakin Sikakoiralla on häntä jäykkänä!?
Maire.
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Sikakoiralla seisoi aina!

Lukematon viestiKirjoittaja Hupakko » 22 Joulu 2008, 17:55

Maire. kirjoitti:SE SIKA! Taisi olla impotentti tai homo!

Törkeää panettelua!
Sikakoiralla seisoi aina! Kuulin että Sikakoira jouduttiin hautaamaan arkun kansi auki, "pörröllään" olevan hännän takia!
arkku.jpg
arkku.jpg (26.78 KiB) Katsottu 9063 kertaa

Kuva
Ei päivää ilman krapulaa.Kuva
Hupakko
Tenukeppi
Tenukeppi

Pelkkä voitto!

Lukematon viestiKirjoittaja Elukka » 23 Joulu 2008, 08:55

Miksi itkeä läikkynyttä maitoa? Meille Lapinmiehille häntämiehen menetys on itseasiassa pelkkä voitto! [voitto.gif]
Lapissa on kova naisen nuusa, joten on aivan oikein ettei Sikakoira enää voi kilpailla meidän vähistä naisista!
No, onhan meillä kuitenkin kaukaa viisaina miehinä se reservi, monta tokkaa...! [shame.gif]
Haistakaa pitkä vittu vaan, etelänjuntit! Kuva
Elukka
Kännikala
Kännikala

Polttohautaus!

Lukematon viestiKirjoittaja Veikko Humu » 24 Joulu 2008, 15:04

Hupakko kirjoitti:Kuulin että Sikakoira jouduttiin hautaamaan arkun kansi auki, "pörröllään" olevan hännän takia!

Mä taas kuulin varmalta taholta että Sikakoira poltto-haudattiin!
Sikakoirasta erittyvien viina- ja acetyleeni-höyryjen takia koko krematorio räjähti ja paloi maan tasalle! Shit happens!
Janottaa kuin osuuskaupan sonnia.
Veikko Humu
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Sikakoiran kuolemaan liittyviä yksityiskohtia.

Lukematon viestiKirjoittaja Nils-Aslak Mustapää » 24 Joulu 2008, 16:06

Jotta totuus tulisi esiin tästä traagisesta kuoleman-tapauksesta, kerron uneni minkä näin otettuani pari viikkoa ööh... taika- ja enne-juomaa... [shame.gif]
Mutta annahan kun kerron Sikakoiran kuolemaan johtaneen tapahtuman:

Kolme miestä saapui Taivaan portille. Pietari tarkastelee listojaan ja ilmoittaa tylysti: "Päivän kiintiö on yhtä vaille täynnä. Se, joka koki kovimman kohtalon, pääsee sisään."
Ensimmäinen mies aloittaa: "Epäilin, että vaimoni pettää minua, ja niinpä lähdin tänään töistä normaalia aiemmin. Tulin kotiin ja huomasin vieraat kengät ja vaimo tuntui hermostuneelta. Katselin hieman ympärilleni ja sitten huomasin, että jumalauta, parvekkeen kaiteesta roikkuu mies. Aloin suutuksissani hakkaamaan sitä paskiaista sormille, mutta tämäpä oli joku bodari tai vastaava, eikä pudonnut. Mä en siitä lannistunut, vaan hain vasaran ja johan mies putosi 20 kerrosta suoraan multakasaan! Ja jäi helvetti vieköön henkiin! Mä olin niin vihainen, että otin meidän arkkupakastimen ja viskasin sen äijän päälle. Mutta mun hiha jäi siihen pakastimeen kiinni ja mä tipahdin ite mukana ja kuolin."
Toisen miehen vuoro: "Joo, mä olin hankkinut aerobic-videon ja treenailin sen kanssa parvekkeellani. Siinä testasin sitten huvikseni volttia takaperin, mutta se meni vähän pitkäksi ja mä lensin kaiteen yli. Onneksi sain sitten kiinni alemman kerroksen parvekkeesta, mutta sitten sieltä tulee joku hullu ukko karjuen hakkaamaan mua sormille. Ei siinä vaiheessa ollut vielä mitään huolta, onhan mulla tota voimaa. Ukko lähti pois ja mä yritin nousta ylös vaan silloin tää tuleekin vasaran kanssa ja hakkaa mun sormet rusinoiksi! En mäkään mikään supermies ole ja putosin siitä sitten kahdenkymmenen kerroksen matkan suoraan alaspäin. Kävi kuitenkin hillitön tuuri ja osuin multakasaan. Luita hajosi, mutta hengissä pysyin. Vaan sitten ihan yhtäkkiä parvekkeelta tömähtää arkkupakastin suoraan päälle ja siihen mä sitten kuolin."
Ja nyt, hyvät lukijat, SIKAKOIRA kääntyy Pietarin puoleen: "Tää mun juttu on varsin pitkä, mutta kuvittele, että sä olet alasti arkkupakastimessa..." [blink.gif]
Reteiden poroisäntien makuun, pure Kuva
Nils-Aslak Mustapää
Kännikala
Kännikala

Taitoja täälläkin!

Lukematon viestiKirjoittaja Elukka » 25 Joulu 2008, 08:37

Vai ihan unnia se Nils-Aslakki näkee, perkhele! Oshaa Elukkakin vähän ennusthaa ja tulkhita tulevaisuutta.
Jos esimerkikshi Venäjän rajan yli tulhee porotokka, se tiethää lihaa pöythään. Ja jos rikas poro-isäntä on sammunut kadulle, se tiethää piristystä Elukhan ekonomiaan. [whistle1.gif]
Joten äläh shinä Ashlakki tule tänhe unniessi kansha kehhumaan ja pelleilemhään!
Haistakaa pitkä vittu vaan, etelänjuntit! Kuva
Elukka
Kännikala
Kännikala

Minäpäs!

Lukematon viestiKirjoittaja Kaisa. » 02 Tammi 2009, 20:57

Elli Joensuu kirjoitti:Niin minä, Elli Joensuu, olin Sikakoiran salainen rakastaja ja panokumppani.

Sattumalta eksyin tänne foorumiin ja mitä helvettiä!? Löysin edesmenneen nusu-pusuni muistokirjoituksen! [blink.gif]
Siis, MINÄ olin Sikakoiran salainen rakastaja ja panokumppani. Niin hän "kivikovana" minulle ainakin väitti ja vannoi! Se helvetin Sikakoira taisi olla nimensä väärtti, olla nyt uskoton toisen selän takana.
Erikoinen yhteensattuma että Ellin kertoma tapahtui minullekkin, erityisesti rahanhankinta oli hänelle kaikki kaikessa.
Pahaa sanaa hänen suustaan ei kuulunut, korkeintaan minua "lehmäksi" kutsui jos en hänen mielestään imenyt tarpeeksi kovaa. Muuten kyllä tolkku mies.
Lepää rauhassa, toivoo Kaisa. [itku.gif]
Kuva
Kaisa.
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Sikakoiran lounas?

Lukematon viestiKirjoittaja Blondi » 05 Helmi 2009, 17:42

Elli Joensuu kirjoitti:Hän saattoi aamulla ennen töihin lähtöään ottaa minut keittiössä takaapäin, samalla kun hän hotki aamupuuron ja ryysti kahvit. Sama toistui ruokatunnilla hänen käydessä syömässä pikaisen lounaan ja lukiessaan Hesarin. Illalla töistä tullessa hän saattoi ottaa minut toisistakin asennoista, hän ei ollut nyt nälkäinen eikä täten tarvinnut käyttää selkääni pöytänä.

Herra Sikakoirako se tässä nauttii lounasta?... [skratt.gif]
lounas.jpg
lounas.jpg (27.44 KiB) Katsottu 9026 kertaa
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin.
Blondi
Holhooja
Holhooja

Paluu Menehtyneet jäsenet.