R.I.P. Herrasmiehen haima halkesi!

Monesti hento elämänliekki sammuu selkään iskettyyn puukkoon, alkoholimyrkytykseen tai muuhun tavalliseen Suomalaiseen kuoleman syyhyn. Osoittakaamme kunnioitusta vainajille.

R.I.P. Herrasmiehen haima halkesi!

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 23 Elo 2009, 19:24

Kuva
Juuri saamani tiedon mukaan lyhytaikainen jäsenemme, ”Herrasmies” olisi äskettäin nukkunut pois kovan ryyppäämisen seurauksena.
Herrasmies ei tavallaan kuulunut meidän kaartiimme koska hän oli vain niinsanottu aloittelija, 56:sta ikävuodestaan huolimatta. Tietojeni mukaan hän olisi ollut sinut Kuningas Alkoholin kanssa vain rapeat puoli vuotta? [ajattele.gif]
Ehkä näin parempi. Näistä aloittelijoista ei koskaan tiedä milloin he antavat taistelussaan periksi ja retkahtavat taasen raittiuden pauloihin mikä aikaansaa turhaa saarnaamista heidän puoleltaan ja hammasten kiristelyä meidän konkarien taholla. [sad.gif]
Pala helvetissä, senkin maitopoika! [piru1.gif]
Juoppo Lalli.
Kukaan ei ole täydellinen. En edes minä, minusta puuttuvat viat.Kuva
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Hyvä suoritus.

Lukematon viestiKirjoittaja Retku » 27 Elo 2009, 16:38

Minä taas pidän Herrasmiehen tekoa kunnioitettavana saavutuksena. [kumarrus.gif]
Pelkästään puolessa vuodessa hän joi kiintiönsä täyteen. Monella se täyttyy vasta vanhoilla päivillä vaikka olisi alkanutkin jo nuorena lapsena. [ajattele.gif]
Tässä topikissahan me itse houkuttelimme Herrasmiestä juopottelun lavealle polulle. Äkkiä päässä laskien hän olisi resunnut ja räyhännyt vain rapeat 8 kuukautta ja sitten henki pois! Kuka muu pystyy samaan?!
Kepeät mullat haudallesi./Retku.
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä vain.
Retku
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Tolkku mies!

Lukematon viestiKirjoittaja Spugu » 28 Elo 2009, 15:31

Minä myös pidän Herrasmiehen tulosta kiitettävänä. [kumarrus.gif]
Hän ehkä aloitti juopottelunsa aivan liian myöhään, olihan hän jo niin sanotusti ehtinyt elämänsä ehtoopuolelle ennen hänen kiinnostuksensa heräämistä alkoholijuomiin. Mutta, kuten sananlaskukin sanoo, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Voimme kai sanoa että alkoholi ei häntä tappanut vaan kaikki muut iän mukana tuomat sairaudet? [ajattele.gif]
Joka viinaa säästää se lastansa vihaa.
Spugu
Napottelija
Napottelija

Haiman vuosirenkaat.

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 23 Marras 2009, 10:36

Herra Herrasmies on siten laskettu viimeiseen lepoon haudan syvyyteen. Taikka lapioitu, hänestähän ei itse asiassa muuta jäänyt jäljelle kuin vähän veristä mössöä.
Käsiini saamastani ”Haiman vuosirenkaat” -kuvasta ilmenee Herrasmiehen viettäneen raitista elämää limonaadin parissa, (Nuoli B.) kunnes hän vuoden 2008 lopulla alkoi raivoisan alkoholin käytön. (Nuoli A.)
Kuvaa tulkitsemalla ilmenee haiman turvonneen voimallisesti, alkoholin käytön ansiosta, viimeisten 8 kuukauden ajan jolloin se lopulta halkesi elokuussa 2009.
Tästä tosiaan täytyy antaa täysi kymppi Herrasmiehelle, tämä oli miehen teko johon moni juoppo ei pysty edes koko elinaikanakaan. [kumarrus.gif]
Haiman vuosirenkaat.jpg
Herrasmiehen haima läpileikkauksena.
Haiman vuosirenkaat.jpg (74.29 KiB) Katsottu 7221 kertaa
Kukaan ei ole täydellinen. En edes minä, minusta puuttuvat viat.Kuva
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Nettikynttilä.

Lukematon viestiKirjoittaja Donna » 17 Joulu 2016, 15:27

Sytytän nettikynttilän herra Herrasmiehen muistolle. [itku.gif]
Kuva
Kieli on kuiva kuin beduiinin sandaali. [blink.gif]