| Author |
Message |
|
Raivo Raitis
|
 |
Post subject: Alkoholista taas! Te syntiset! Posted: 06 Dec 2009, 20:36 |
|
|
Etsein Internetiltä mehureseptejä sekä Jumalan sanaa ja päädyin tähän leijonan luolaan ja synnin pesään! Kauhukseni sain lukea vain räävittömiä tekstejä juopottelusta ja makeasta elämästä. Ei mehureseptejä! Ei Jumalan sanaa! Mitä ihmettä tämä on! Miksi ihminen pilaa itsensä päihdyttäviltä aineilla? Miksi ihminen ei elä kerjäläisenä, kurjuudessa ja kaidalla polulla? Mikä teidät saa turmelemaan itsenne? Kuvotuksestani huolimatta minun oli pakko liittyä tähän paholaisen foorumiin voidakseni julistaa teille Jumalan sanaa ja raittiuden ilosanomaa. Hallelujaa! Vaikka luultavasti olettekin vanhoja ihmisiä ja ryvenneet synnissä koko elämänne, vielä ei ole myöhäistä katua syntejänsä ja päästä raittiiseen Taivaan valtakuntaan! Raittiuden valtakuntaan! Siis, tehkää parannus, te alhaiset maan matoset, löytäkää Jeesus, joka hänkin oli aivan raitis mies. Olen ehkä marttyyri, rukoilen puolestanne, kärsin puolestanne ja uhraan jopa henkenikin puolestanne. Pelastautukaa, te syntiset. Aamen. Teidan, Raivo Raitis.
_________________ Jumalan kanssa käsi kädessä ja selvin päin.
|
|
 |
|
 |
|
Juoppo Lalli
|
 |
Post subject: Raittiit tunkevat itsensä joka paikkaan! Posted: 06 Dec 2009, 20:42 |
|
|
Ohhoh! Siinäpä ankaraa tekstiä! Sattumalta olin juuri foorumissa tämän postituksen tullessa. Huolimattomuuttani olen tehnyt suuren virheen päästäessäni tämän katalan käärmeen povellemme. Yritän kuitenkin korjata virheeni ja bannata heti tämän miehen ennenkuin hän saa enempää vahinkoa aikaan. Anteeksi huolimattomuuteni, lupaan että tämä ei toistu. Nöyrästi teidan, Juoppo Lalli.
_________________ Kukaan ei ole täydellinen. En edes minä, minusta puuttuvat viat.
|
|
 |
|
 |
|
MallasMummo
|
 |
Post subject: Juoppo Lalli pelasti tilanteen. Posted: 07 Dec 2009, 06:54 |
|
|
Olipa onni että Herra Lallilla hoksottimet toimi ja bannasi heti tämän katalan käärmeen! Oikein sydämestä vihloi lukiessani tämän Herra Raittiin tekstiä. Näin jopa vision! Aamulla herätessäni kaikki viinat olivat juotuja! Ei tilkan tilkkaa jäljellä. Olin kadotettu! Kaikki oli lopussa! Onneksi kaverini huomasi tuskani ja kaatoi oitis minulle mojovan totin, selvitäkseni järkytyksestäni. Toivottavasti tämä mies oli viimeinen tässä foorumissa jonka suusta moista sai kuulla. ![[angry.gif] [angry.gif]](./images/smilies/angry.gif)
_________________ Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla kalpeena hiljaa.
|
|
 |
|
 |
|
Lapin noita
|
 |
Post subject: Sus siunakkoon miten säikähdin! Posted: 07 Dec 2009, 13:01 |
|
Joined: 25 Nov 2008, 06:54 Posts: 27 Location: Lapin kairat.
|
Sus siunakkoon mikä rääväsuu! Kaikkea se maa päällänsä kantaa! Ikävä kyllä nämä niinsanotut raittiit ovat kuin loisia! He sikiävät kovalla vauhdilla ja niitä riittää joka paikkaan. ![[sad.gif] [sad.gif]](./images/smilies/sad.gif)
_________________ Se on noituutta!
|
|
 |
|
 |
|
Rymy-Eetu
|
 |
Post subject: Hengen ahdistusta! Posted: 07 Dec 2009, 17:21 |
|
|
Olisipa pössi tullut kadulla vastaan toitottaen ilosanomaa raittiuden ihanuudesta, silloin hän ehkä tosiaan olisi saanut uhrata henkensä! ![[purkka.gif] [purkka.gif]](./images/smilies/purkka.gif)
_________________ Parempi alkoholi aivoissa kuin aivot alkoholissa. Kalakerho "Haponkestävät kalakaverit" -vetäjä.
|
|
 |
|
 |
|
Pervopoika
|
 |
Post subject: Nöyryytystä! Posted: 08 Dec 2009, 08:29 |
|
Joined: 25 Nov 2008, 19:37 Posts: 11 Location: Sillan alus.
|
Hah! Sanos muuta! Olisipa Herra Raitis ollut häntäni ulottuvilla niin olisin nainut häntä hanuriin, nöyryytyksen vuoksi! ![[angry.gif] [angry.gif]](./images/smilies/angry.gif)
_________________ Kuppi nurin jo kuusikymentä vuotta.
|
|
 |
|
 |
|
Elli Joensuu
|
 |
Post subject: ...oletko poikamiehiä, Herra Lalli? Posted: 09 Dec 2009, 18:35 |
|
Joined: 25 Nov 2008, 07:16 Posts: 26 Location: Matkalla jonnekkin.
|
Juoppo Lalli wrote: Anteeksi huolimattomuuteni, lupaan että tämä ei toistu. Nöyrästi teidan, Juoppo Lalli. Olet hyvä mies, Herra Lalli! Kaikissa meissä on puutteita. Pieniä tai suuria. Mutta vain Alkoholisti voi pyytää anteeksi virheitään. Alkoholisti on herrasmies joka ajattelee myös toisia, ei vain itseään. Tämän Herra Lalli on todistanut anteeksi pyynnöllään. Raitis ja nuhteeton foorumin vetäjä olisi varmasti tiuskinut tyyliin: ”Haistakaa vaan pitkä vittu senkin mäntit”! ”Mitään virheitä en ole elämässäni tehnyt. Ja jos ei kelpaa, voitte suksia hevon vittuunkin tästä foorumista!” Tällaiset sanat pahoittaisivat foorumissa kävijän mielen. Ihailen sinua, Herra Lalli. Köh... oletko poikamiehiä, Herra Lalli? köh... ![[heart.gif] [heart.gif]](./images/smilies/heart.gif)
_________________ Daa daa autostrada...
|
|
 |
|
 |
|
Juoppo Lalli
|
 |
Post subject: Bändäreitä riittää! Posted: 11 Dec 2009, 07:51 |
|
|
Kiitos kohteliaisuudesta, neiti Joensuu. Niin, totta on ettei kukaan ole täydellinen. Niinkuin allekirjoituksessani mainitsinkin, en edes minä, sillä minusta puuttuvat viat. Elli Joensuu wrote: Ihailen sinua, Herra Lalli. Köh... oletko poikamiehiä, Herra Lalli? köh... ![[heart.gif] [heart.gif]](./images/smilies/heart.gif) Vispilän kauppaako yrität? Häh? Olet vanha ihminen, neiti Joensuu! Elämäsi on jo takana päin. Minulle, joka soittaa orkesterissa, on tarjolla yltä kyllin nuorempaakin! Sinun sijastasi ottaisin viisi 18 vuotiasta tyttöä joten he korvaisivat sinun kaltaisesi 90 vuotiaan mummon! Hah hah! 
_________________ Kukaan ei ole täydellinen. En edes minä, minusta puuttuvat viat.
|
|
 |
|
 |
|
Elli Joensuu
|
 |
Post subject: Re: Bändäreitä riittää! Posted: 13 Dec 2009, 07:17 |
|
|
Juoppo Lalli wrote: Minulle, joka soittaa orkesterissa, on tarjolla yltä kyllin nuorempaakin! Sinun sijastasi ottaisin viisi 18 vuotiasta tyttöä joten he korvaisivat sinun kaltaisesi 90 vuotiaan mummon! Hah hah! ![[itku.gif] [itku.gif]](./images/smilies/itku.gif)
|
|
 |
|
 |
|
Noita-Akka
|
 |
Post subject: Läheltä piti! Posted: 20 Dec 2009, 18:17 |
|
|
Mikä lie syntinen pervertikko hän mahtoi ollakkaan. Kääsiini saamastani kuvasta saa vihjeitä että hän oli jo nuorena toisista poikkeava tyyppi. Olipa todella hyvä että Herra Lalli pani hänet aisoihin! ![[hiki.gif] [hiki.gif]](./images/smilies/hiki.gif) Attachment:
perhe.jpg [ 55.98 KiB | Viewed 358 times ]
_________________ Ei oo viina maullaan, eikä vittu näöllään.
|
|
 |
|
 |
|
Ellun kana
|
Post subject: Re: Läheltä piti! Posted: 22 Dec 2009, 17:25 |
|
|
Noita-Akka wrote: Mikä lie syntinen pervertikko hän mahtoi ollakkaan. ![[blink.gif] [blink.gif]](./images/smilies/blink.gif) Pervertikkopa hyvinkin! Ilmeisesti hänen vanhempansa olivat kanan viljelijöitä mikä sai tämän nuoren miehen seksuaalielämän suistumaan raiteiltaan. Onko näin että löytämässäni Herra Raittiin lapsuuden kuvassa hän on syöttävinään kanoja vai onko jotain muuta hämäräperäistä meneillään? ![[ajattele.gif] [ajattele.gif]](./images/smilies/ajattele.gif) Attachment: File comment: Nuori kanantaltuttaja!
kanantaltuttaja.jpg [ 29 KiB | Viewed 353 times ]
_________________ Härpätissä kuin ellun kana.
|
|
 |
|
 |
|
Jammu
|
 |
Post subject: Uhrilintu! Posted: 01 Jan 2010, 15:42 |
|
Joined: 28 Nov 2008, 18:57 Posts: 10 Location: Luvattu maa.
|
Kana on niinsanottu broilerikana mikä on uskovaisten keskuudessa tuiki tavallinen uhrilintu Jeesuksen muistoksi. Mitä ilmeisimmin tämä reipas nuorimies vain ”maustaa” linnun ennen sen uhripöydälle ja kattilaan joutumista? ![[ajattele.gif] [ajattele.gif]](./images/smilies/ajattele.gif)
_________________ Kun illalla pullo kallistuu niin aamulla kallo pullistuu.
|
|
 |
|
 |
|
Mari Lyytikäinen
|
 |
Post subject: Homose! Posted: 01 Jan 2010, 19:08 |
|
|
Homo taisi se mies olla! Homo! Näin ollen hänestä ei olisi ollut mitään iloa meille naisihmisille. ![[ylpee.gif] [ylpee.gif]](./images/smilies/ylpee.gif)
_________________ "Mihin vittuun mä jäinkään?!" -kysyi gynelogi ruokatunnilta palattuaan.
|
|
 |
|
 |
|
Elina Horola
|
 |
Post subject: Tuleva katastrofi! Posted: 20 Jan 2010, 18:04 |
|
|
Tässä toinen Herra Raittiin lapsuus kuva. Jotain on tosiaan mennyt väärin hänen lapsuus aikanaan. Vain Luoja ymmärtää tämän lapsen kommervinkkejä! Tämä on merkki tulevasta katastrofista! Attachment:
hevipentu.jpg [ 30.88 KiB | Viewed 339 times ]
_________________ Ikinä ei kerkiä kädet ristissä istua, saatikka sitten jalat.
|
|
 |
|
 |
|
Elli Joensuu
|
 |
Post subject: Pitkätukkainen homohippi! Posted: 21 Jan 2010, 09:49 |
|
|
Tämä Sievin herättäjäjuhlilla otettu kuva Herra Raittiista kertokoon kaiken! Pitkätukkainen homohippi! Mitä ilmeisimmin hurmiossa mies-seuran vuoksi. Attachment:
headbang.jpg [ 87.15 KiB | Viewed 337 times ]
|
|
 |
|
 |
|
Spugu
|
 |
Post subject: Ristiin naulinta! Posted: 24 Jan 2010, 08:36 |
|
|
Vai että ihan pappismiehiä? Ompa pirua että jos saisin tämän miehen kiinni niin ristiin naulitsisin hänet kuin Jeesuksen ainakin! En kuitenkaan sillä klassisella tavalla vaan kääntäisin ristin ylösalaisin ja riisuisin Herra Raittiin alasti jonka jälkeen naulaisin hänen takajalkansa levälleen näihin ristin lyhyempiin ulokkeisiin. Sen jälkeen pystyttäisin ristin San Fransiscon torille missä paikalliset puppelipojat saisivat tehdä hänelle mitä lystäävät. ![[blink.gif] [blink.gif]](./images/smilies/blink.gif)
_________________ Joka viinaa säästää se lastansa vihaa.
|
|
 |
|
 |
|
Juoppo Lalli
|
 |
Post subject: Herra Raitis ON alkoholisti? Posted: 04 Feb 2010, 18:18 |
|
|
Kröhöm… Asia on nyt näin. Herra Raitis otti minuun yhteyttä puhelimitse ja selitti tilanteen. Olen ottanut hänen bannauksensa pois päältä tietyistä syistä jotka Herra Raitis saa itse selittää teille. ![[skratt.gif] [skratt.gif]](./images/smilies/skratt.gif)
|
|
 |
|
 |
|
Raivo Raitis
|
 |
Post subject: Nyt se riemu ja ryyppäys alkaa! Posted: 04 Feb 2010, 18:27 |
|
|
Niin, minä, Raivo Raitis, en suinkaan ole mikään tuohisuu. Olisihan se teidän taukkien pitänyt se ymmärtää jo siitä että olen uskovainen. Tein tämän siis aivan tahallani, kokeillakseni teidän uskoanne Alkoholiin. Vastauksistanne päätellen uskonne on horjumaton mistä teille nöyrimmät kiitokset. Olette hyviä ihmisiä. Kuten Herra Lalli mainitsikin, kävin keskustelua hänen kanssansa tästä minun ”Practical joke”:stani. Hänen luonteeseensa kuuluu usko lähimmäiseen, pieneen ja viattomaan juopottelijaan joten hän otti bannaukseni pois päältä. Siitä hänelle suuri kiitos. Tavatessamme tarjoan hänelle kokonaisen kossupullon. Jumalan siunausta teille kaikille ja nyt ryyppäämään! ![[pompom.gif] [pompom.gif]](./images/smilies/pompom.gif)
_________________ Jumalan kanssa käsi kädessä ja selvin päin.
|
|
 |
|
 |
|