Vuoden juoppo 2011!

Puhetta ruuasta ja juomasta. Miten terveytesi kestää päivittäisen juopottelun? Miten hoidat kuntoasi?

Kenestä "Vuoden Juoppo 2011"?

Akseli Ulosotto Maanviljelijä joka mieluummin kaataa AIV-liemet kurkkuunsa kuin viljelee maata.
34
9%
Elina Horola Elinalla takanaan 90 vuoden putki joka sanoo kaiken tästä tomerasta mummosta.
39
10%
Elukka Kelpo Lapin mies, ei niin pahaa pontikkaa etteikö alas menisi.
42
11%
Jammu Uskonnollisen vakaumuksen vuoksi kova viinamäen mies.
13
3%
Kännikala Nimestään huolimatta vesi ei kuulu tämän miehen juomiin eikä olemukseen.
22
6%
Lapin Ämmä 103 vuoden iästään huolimatta pirteä kuin peipponen, kiitos alkoholin!
53
13%
Mahtisonni Parittelu ja pämppäily kulkee käsi kädessä, sanoo tämä sonni.
22
6%
Mirri Nuoresta iästään huolimatta varteen otettava kännääjä.
41
10%
Paavo Pönttö Ei nimi miestä pahenna, Paavolla aina pönttö pontikkaa povessaan.
33
8%
Pentti Hirvonen Lammaspaimen. Pentin rajun alkoholin käytön vuoksi häntä voisi kutsua "Hyväksi paimeneksi".
38
10%
Porsas Herra porsas on kohta juopotellut täydet 70 vuotta viljelemiensä porsaiden kanssa.
37
9%
Retku Melkein umpimykkä, osaa sanoa vain sanan "Alkoholi".
24
6%

Ääniä yhteensä : 398

Vuoden juoppo 2011!

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 01 Joulu 2013, 08:50

Kröhöm... Jäsenet, mukaanlukien minä, ovat olleet kovin aktiivisia juopottelussa joten "Vuoden juoppo 2011" äänestys suoritetaan vasta nyt, vuonna 2013!
Perempi myöhään kuin ei milloinkaan. ...hik... [humala.gif]
Äänestä nyt oma suosikkisi, voit äänestää kolmea kanditaattia. Jos tunnet että juuri sinun nimesi täytyisi olla mukana listassa, lähetä YV:tä tai ilmoita siitä täällä. Lisään nimesi harkintani ja humalatilani mukaan.
Kukaan ei ole täydellinen. En edes minä, minusta puuttuvat viat.Kuva
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Minä sitten?!

Lukematon viestiKirjoittaja Nils-Aslak Mustapää » 01 Joulu 2013, 09:46

Missäs minun nimi! [ajattele.gif]
Onh se nyt perkhelettä jossei minun kriteereillä pääshe kantitaatiksi. Lapin mies ja 80 vuoren raju ryyppyputki takanah päin. Tairatta olla rasisteja jotkah sortaa vähemmistö kanshalaisia. [angry.gif]
Reteiden poroisäntien makuun, pure Kuva
Nils-Aslak Mustapää
Kännikala
Kännikala

Vetäkää perseeseen, epäilevät Tuomaat!

Lukematon viestiKirjoittaja Raivo Raitis » 01 Joulu 2013, 10:02

Kuva
Minä tunnen myös itseni sorretuksi. Luulisi teidän ymmärtävän minun kirkon miehenä täyttävän kriteerit kovasta alkoholin kuluttajasta. Jumala ei teitä epäluuloisia suopealla silmällä katsele.
Jumalan kanssa käsi kädessä ja selvin päin.
Raivo Raitis
Maitopoika
Maitopoika

Sorsitte, saatanat!

Lukematon viestiKirjoittaja Usko Horjuvainen » 01 Joulu 2013, 10:09

Raivo Raitis kirjoitti: Luulisi teidän ymmärtävän minun kirkon miehenä täyttävän kriteerit kovasta alkoholin kuluttajasta. Jumala ei teitä epäluuloisia suopealla silmällä katsele.

Totta tosiaan, sorsitte kirkon miehiä, ei ainoatakaan kunnon kristittyä koko listalla! [blink.gif]
Jumalauta pakanat, kohta paukkuu pakarat!
Usko Horjuvainen
Kokopäivä juoppo!
Kokopäivä juoppo!

Trulliko olet?

Lukematon viestiKirjoittaja Kolttatyttö » 01 Joulu 2013, 11:02

Raivo Raitis kirjoitti: Luulisi teidän ymmärtävän minun kirkon miehenä täyttävän kriteerit kovasta alkoholin kuluttajasta.

Mitä perkhelettä, papin pakana! Taidat olla TRULLI! Miten selität allekirjoituksesi "Jumalan kanssa käsi kädessä ja selvin päin". SELVIN PÄIN! Ihan selkäpiitä karmii karmeat sanasi! [x.gif]
Kyllä viihna on poihkaa.Kuva
Kolttatyttö
Maitopoika
Maitopoika

Vuoden juoppo 2011 voittaja!

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 01 Joulu 2013, 14:31

Sattuneista syistä Vuoden juoppo 2011 äänestys päättyi vasta tänään!
Vuoden juoppo, murskavoitolla, on Lapin Ämmä suoraan Lapin kairasta! [iloinen.gif]
vj2011.jpg
Vuoden juoppo 2011
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Voittajan haastattelu.

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 01 Joulu 2013, 14:42

Kuva Neiti Lapin Ämmä, 103 vuotias alkoholin oikeinkäyttäjä.
Juopottelultaan voittajalla ei ollut aikaa intiimiin kahden keskeiseen tapaamiseen joten tässä puhelinkeskustelu Lapin Ämmän kanssa:
Yksinkertaisuuden vuoksi kysyn suurinpiirtein samat asiat kuin aikaisempien vuosien voittajilta.
Juoppo Lalli: Olet juopotellut yhtäjatkoisesti jo 90 vuotta. Miltä tuntuu?
Lapin Ämmä: Kiitos kysymästä. Kuten itse aikaisemmin mainitsit, olen pirteä kuin peipponen, pystyn vielä itse kävelemään ja viina on vähintäänkin maullaan.
Juoppo Lalli: Kaduttaako mikään näin 90 vuoden ryyppyputken jälkeen?
Lapin Ämmä: Yksi asia kajuttaa. Kerran vuonna -69 tiputin Rovaniemen markkinoilla täyven viinapulloni katukivetykseen. Sen sijaan että olisin lipittänyt kajulle päätyneet viinakset suuhuni, jatkoin välinpitämättömänä matkaani ja ostin uuden pimeän pullon. Näin olin tehnyt vastoin vanhan edesmenneen äitini tahtoa, hän nimittäin aina tahkosi päähäni neuvoa että viinat pitää juoda viimeiseen tippaan. Anna anteeksi äiti kulta. [sad.gif] [itku.gif]
Juoppo Lalli: Nooh... sooh... älä itke. Sananlaskukin sanoo "Turha surra läikkyneitä viinaksia".
Mutta kerrohan alkoholin hyvistä puolista?
Lapin Ämmä: Kiitos Herra Lalli lohdutuksesta, olet hyvä mies. [heart.gif]
Mutta kysymykseesi vastaisin että tulee kallis puhelu jos alkaisin kaikkia niitä lujettelemaan.
Juoppo Lalli: Ei tarvitse teititellä, sano vain reilusti Juoppo! [cool2.gif]
Mutta oletko todennut alkoholissa joitain negatiivisiä puolia?
Lapin Ämmä: Nekatiivistä on alkoholijuomien kova verotus. Onneksi kuitenkin täällä Lapissa saa pontikkaa maitokaupoista mikä on verovapaata.
Juoppo Lalli: Kovin mukavaa, meillä etelässä se ei ole verovapaata. Suosiiko valtio teitä Lappalaisia?
Lapin Ämmä: Suosii ja suosii. Olemmehan niin sanottuja hienompia kansalaisia joten ymmärrät olevan oikeutettua meillä olevan etuoikeuksia, senkin etelän juntti! [skratt.gif]
Juoppo Lalli: Silleen, niin! Seuraava kysymys kehiin: Olet jo 103-vuotias, kerro pitkän iän salaisuus.
Lapin Ämmä: Pitkän iän salaisuus on raju alkoholin käyttö. Moni nuori lapsi ei tätä ymmärrä. Onneksi useimmat äidit, iän antaman kokemuksen perusteella, ymmärtävät lapsensa parhaan ja alkavat tarjota heille viinaksia heti heidän äidin maidosta vieroonnuttuaan.
Juoppo Lalli: Siinä asiallista asiaa Vuoden juopolta! Lapin ämmä! Kiitos näistä kommenteista ja pitkän iän salaisuuden paljastamisesta! Toivomme sinun kestävän vielä toiset 103 vuotta rajua ryyppäämistä ja rällästystä!
Lapin Ämmä: Kiitos, kiitos, olen aivan liikuttunut. [itku.gif]
Puhelu päättyikin juuri sopivasti. Koltan ovella koputtaa Aslak Jänkhä pontikka pälläri kainalossaan.
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Paluu Ruoka, juoma, elämä, elämäntyyli, terveys ja hoidot.