Painonvartijat -nyt kehoa rakentamaan

Puhetta ruuasta ja juomasta. Miten terveytesi kestää päivittäisen juopottelun? Miten hoidat kuntoasi?

Painonvartijat -nyt kehoa rakentamaan

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 27 Marras 2008, 20:07

Nythän on niin että kaikenmaailman painonvartijat ja laihduttajat mäkättävät ylensyönnistä ja että tarttis laihduttaa ja pudottaa painoa. Mulla on ongelma toisenlainen elikkä tulen surulliseksi jos olen menettänyt kiloja. [sad.gif]
Tästä kehittyi päähäni idea että mitäs jos perustettaisiin eräänlainen "Painonvartijat" -kerho jonka jäsenet pyrkivät lihomaan eikä laihtumaan!
Hae täältä oma painoindeksi nähdäksesi oletko vaaravyöhykkeessä. ->Painoindeksi<- Oma arvoni on 117.2 [thumbs_up.gif] joten näillä näkymillä mulla ei ole niin suurta vaaraa mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Miten on, onko kiinnostusta? Siinä tapauksessa voin jatkossa, -ekspertin ominaisuudessa- auttaa ja vastata laihuudesta kärsivien kysymyksiin.
Syömisiin! Anu [heart.gif]
anu.jpg
anu.jpg (43.48 KiB) Katsottu 23196 kertaa
Mikä laulaen tulee, se syöden menee.
JUOPPO LALLI EDIT: Anu Saukko "Nukkui pois" maailmanennätystä tehdessään.Kuva
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Luuta koiralle.

Lukematon viestiKirjoittaja Hilkka. » 27 Marras 2008, 20:38

Öh... kröhöm...
Aluksi kiitos Anu Saukolle oivallisesta ideasta. On aivan oikeutettua protestoida näitä kiihko-laihduttajia vastaan laittamalla pystyyn tällainen "Painonvartijat"-kerho.
Minä sitävastoin olen tyytyväinen painooni ja kokooni mutta ongelma on poikakaverini... Hän -kuten kuvasta näkyy- on kokolailla solakan puoleinen. Ongelmalliseksi asian tekee se, että myös hänen "häntänsä" on "kokolailla solakan puoleinen"! Yhtyessämme toisiimme en yleensä tunne mitään. Usein pyytäessäni häntä työntämään "sen" sisään, hän nolona sanoo hänen tulleen jo ajat sitten! [blink.gif]
Kysymys siis kuuluukin, millälailla poikakaverini saisi vähän lihaa hännänvarteeen, nyt siinä ei juuri ole kuin luu jäljellä. [sad.gif]
Epätoivoisin terveisin nimimerkki "Luuta koiralle".
laihuliinit.jpg
laihuliinit.jpg (18.77 KiB) Katsottu 23164 kertaa
Hilkka.
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Hännän venytystä.

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 29 Marras 2008, 09:21

Hyvä Hilkka.
Todella kiusallinen ja vakavaluonteinen tilanne, ymmärrän hyvin hätäsi.
Mutta eipä hätiä mitiä! Anu Saukon lihotus-video "Turvoten terveelliseen elämäntyyliin" tuo avun tässäkin tapauksessa.
Laita poikakaverisi treenaamaan tätä videota katsellen.
Anu Saukko takaa tuloksen, "pörröinen häntä" viikon sisällä. Muuten tulen itse venyttämään ja murjomaan poikakaverisi elimen siihen muotoon että hevosetkin olisi kateellisia. [blink.gif]
Hännän venytystä.
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Lihottajan kymmenen käskyä.

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 29 Marras 2008, 10:44

Tähän väliin hiukan tulenpalavaa tipsiä lihottamisesta:
LIHOTTAJAN KYMMENEN KÄSKYÄ
1. Syö aina kun voit. Älä koskaaan ryhdy laihdutuskurille. Pilkkaa laihduttajia. Juo olutta päälle.
2. Muista, mitä vanhempasi opettivat sinulle, kun olit lapsi. Syö aina annoksesi loppuun. Tulet näkemään, mihin se johtaa. Juo olutta päälle.
3.Sältä ravitoterapeutin neuvoja. Hylkää vihannekset ja juurekset. Käytä aina rasvaisinta lihaa. Sivele kinkun ja läskin päälle ensin runsaasti voita ja sitten sinappia. Kokeile voissa haudutettua kermaa. Juo olutta päälle.
4.Syö mieluummin yksin. Muiden ihmisten läsnäolo häiritsee. He inventoivat jokaisen suupalasi, etkä voi olla oma itsesi. Jos joku tuppautuu pöytääsi, yritä välttää keskustelua. Juo olutta päälle.
5. Älä keskity syömiseen. Varaa pöytään lukemista. Silloin et kiinnitä huomiotasi siihen, mitä laitat suuhusi. Juo olutta päälle.
6. Hotki. Lapa ruokaa suuhusi kuin lapiolla. Älä maistele makuja tai aromeja. Niele niin isoina paloina kuin uskallat. Ole ahne, älä höllää hetkeksikään. Kyllläisyyden signaali hälyttää aivoissa vasta noin 20 minuutin kuluttua ruokailun alusta. Toimi siis ennen sitä. Juo olutta päälle.
7. Tee ruokaa aina niin paljon kuin kattiloihin mahtuu. Silloin sitä riittää enemmän. Juo olutta päälle.
8. Syö aina keittiössä. Jätä jääkaapin ovi raolleen, saat pikaisen ensiavun, jos ruoka pääsee loppumaan kesken. Älä missään nimessä kiikuta ruokaa valmiiksi annosteltuna ja kauniisti katettuna olohuoneeseen. Juo olutta päälle.
9. Kilpaile aina, jaksatko syödä enemmän kuin kaverisi. Jos olet naimisissa tai muuten vain elelet jonkun kanssa, kumppaneiden on tuettava toisiaan. Voita virittämäsi syöntikilpa vaikka väkisin. Juo olutta päälle.
10. Syö välipalaksi aina hampurilasia, makkaroita ja ranskalaisia perunoita. Älä yritä näytellä sivistynyttä. Juo olutta päälle.
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Re: Hännän venytystä.

Lukematon viestiKirjoittaja Hilkka. » 29 Marras 2008, 11:34

Anu Saukko kirjoitti:Hyvä Hilkka.
Laita poikakaverisi treenaamaan tätä videota katsellen. Hännän venytystä.
Hyvä Anu Saukko. Kiitokset treenifilmistäsi ja että syömiseltäsi ehdit antamaan minulle neuvoa tässä pulmallisessa tilanteessa.
Ajatus oli ehkä hyvä, se lievitti ongelmaa mutta ei poistanut sitä. Poikakaverini patukka kyllä patvi mutta nyt hän ei enää ole tippaakaan kiinnostunut minusta vaan hän vain treenaa kiviensä ja keppiensä kanssa päivät läpeensä! [sad.gif]
Hilkka.
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Re: Painonvartijat -nyt kehoa rakentamaan

Lukematon viestiKirjoittaja Mirri » 29 Marras 2008, 12:31

Tunnen että täältä saa asiallisia neuvoja kiperiin ongelmiin. Kiitos Anu Saukolle.
Mulla toi paino ei nyt ole niin suuri ongelma, olen kovin tyytyväinen kokooni.
Ongelmani on tissini jotka -kuten kuvasta näkee- ovat vallan mitättömät.
Useimmat pojat -ja joskus tytötkin- puristelevat ja nuoleskelevat kylkiluitani jotka erehdyttävästi muistuttavat pystypäisiä rintoja.
Siis, miten saisin rintani kasvamaan päästäkseni eroon tästä kiusallisesta tilanteesta?
mirri.jpg
Mirri
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Varoitus!

Lukematon viestiKirjoittaja Ellun kana » 29 Marras 2008, 15:10

Pieni varoituksen sana tähän väliin! [alert.gif]
Älkää antako tissejänne tämän kirurgin leikattavaksi! Luottakaa Anu Saukon ohjeisiin!
kirurgi.jpg
kirurgi.jpg (39.87 KiB) Katsottu 23159 kertaa
Härpätissä kuin ellun kana.
"Vuoden juoppo 2012".Kuva
Ellun kana
Vuoden juoppo 2012!
Vuoden juoppo 2012!

Re: Varoitus!

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 29 Marras 2008, 15:51

Ellun kana kirjoitti:Pieni varoituksen sana tähän väliin!Kuva

Tämän kirurgin silmät ovat iso apu esimerkiksi ravintolassa. Toinen silmä tarkkailee oluen määrää lasissa ja toinen tarjoilijan liikehdintää pöydissä. Näin ollen riski kuivin suin istumisesta on minimoitu. [beer.gif]
P.s. Kas! Ellun kanahan on Tajukankaalta! Ihan niinkuin minäkin. Enpä ollut tunteakkaan sinua vaatteet päällä! [whistle1.gif]
Kukaan ei ole täydellinen. En edes minä, minusta puuttuvat viat.Kuva
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Nyrkkeilysalille oitis!

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 30 Marras 2008, 20:33

Mirri kirjoitti:Ongelmani on tissini jotka -kuten kuvasta näkee- ovat vallan mitättömät.
Siis, miten saisin rintani kasvamaan päästäkseni eroon tästä kiusallisesta tilanteesta?

Kas kun eivät hiero leukaasi, perkele! [angry.gif]
Mutta eipä hädän päivää Mirrilläkään. Mene heti paikalliseen jumppasaliin ja hanki kylän kovimmat karjut moukaroimaan nyrkeillä niinsanottuja rintojasi. [skratt.gif] Nyrkkisankareiden puutteessa voit soveltaa pesäpallomailaa. Tissisi turpoavat ja paisuvat vuorenvarmasti kovan hakkauksen tuloksena.
Olethan tietysti kuullut miten maajussit lihottavat porsaitansa? No tietysti hakkaamalla niitä metrin halolla jolloin siat lihoavat ja pulskistuvat jolloin niistä saa paremman myyntihinnan. Varsinkin joulun alla sikaloista kuuluu kova halon mäiske, sianviljelijöiden optimoidessaan pikku nassikoittensa elopainoa. Ikävä kyllä minulla ei ole antaa treenivideota, ehkä joku foorumin maalaistolloista voisi laittaa videon jakeluun?
Rakkain terveisin Anu S. [heart.gif]
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

!!!

Lukematon viestiKirjoittaja Porsas » 01 Joulu 2008, 07:06

Anu Saukko kirjoitti:Olethan tietysti kuullut miten maajussit lihottavat porsaitansa? No tietysti hakkaamalla niitä metrin halolla jolloin siat lihoavat ja pulskistuvat jolloin niistä saa paremman myyntihinnan. Varsinkin joulun alla sikaloista kuuluu kova halon mäiske, sianviljelijöiden optimoidessaan pikku nassikoittensa elopainoa.

Mitä...? Mitä...? Perkelettä! [blink.gif]
Sikana olet symppis.
Porsas
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Re: Nyrkkeilysalille oitis!

Lukematon viestiKirjoittaja Mirri » 01 Joulu 2008, 14:04

Anu Saukko kirjoitti:Mene heti paikalliseen jumppasaliin ja hanki kylän kovimmat karjut moukaroimaan nyrkeillä niinsanottuja rintojasi. [skratt.gif] Nyrkkisankareiden puutteessa voit soveltaa pesäpallomailaa. Tissisi turpoavat ja paisuvat vuorenvarmasti kovan hakkauksen tuloksena.

IIHANAA! Kiitos kaunis Anulle tästä erinomaisesta neuvosta!
Hankein oitis kylän kovimmat sällit moukaroimaan ja hakkaamaan itseäni ja tässä tulos! Yhdessä ainoassa päivässä turposin näin pulskaksi tytöksi eikä tissienkään koossa ole moittimista!
Löysin myös itseni, kävi ilmi että syvällä sisimmässäni pidänkin enempi S/M -leikeistä kuin sukupuolisesta kanssakäymisestä joten tämä "tissikysymys" jäi nyt vähän niinkuin taka-alalle ja turhaksi. Kiitos vielä kerran Anulle hänen auttaessaan minua löytämään itseni ja "Hakkaamisiin"! [heart.gif]
Liitän vertailun vuoksi sekä "ennen" että "jälkeen" kuvat kaikkien ihmeteltäväksi.
mirri.jpg
Mirri ennen ja jälkeen treenauksen.
Mirri
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Sydänsuruja!

Lukematon viestiKirjoittaja Nyyrikki » 02 Joulu 2008, 16:18

Hyvä Anu.
Olen tyytyväinen painooni ja kokooni joten en etsi apua turpoamiseen.
Ongelmani on tämä. Tyttökaverini Maire on vankka ja dominoiva kissa. Usein hän pilkkaa minua juuri laihuuteni takia. (Hänen elopainonsa on 270 kiloa.)
Tilanne kärjistyi huippuunsa eilen illalla hänen suuttuessaan minulle minun ehdottaessa hänelle laihdutuskuuria. Jos hän vielä turpoaisi lisää, en löytäisi hänen "syliään" kaikkien poimujen seasta!
Yht’äkkiä ja varoittamatta hän tarrasi minusta kiinni ja sanaa sanomatta käytti minua HIEROMASAUVANA! [blink.gif]
Olin lähellä paniikkia, pyristelin ja potkein päästäkseni ulos tuosta ahtaasta, limaisesta luolasta mutta mitä enempi pyristelin ja haroin vastaan, sitä kovemmin Maire huusi nautinnosta! Olin kuolemaisillani hänen lopettaessaan puolen tunnin kuluttua.
Mitä minä tekisin? Teenkö loput Mairen kanssa? Antaudunko minä ja annan hänen leikkiä kanssani? Rakastan Mairea syvästi mutta en haluaisi olla hänelle vain leikkikalu. [itku.gif]
Epätoivoisin terveisin Nyyrikki.
dildo.jpg
dildo.jpg (18.46 KiB) Katsottu 23142 kertaa
Nyyrikki
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Re: Sydänsuruja!

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 02 Joulu 2008, 20:00

Nyyrikki kirjoitti:Yht’äkkiä ja varoittamatta hän tarrasi minusta kiinni ja sanaa sanomatta käytti minua HIEROMASAUVANA!

Vai että Nyyrikillä ihan sydänsuruja.
Eikö Nyyrikki pidä tukevista kissoista?
Eikö Nyyrikki pidä Mairen 270:stä kilosta?
Vihaako Nyyrikki lihavia?
Nyyrikki taitaa vihata minuakin vaikka niin maireasti hymyillen kyselee neuvoja?
On aivan oikeutettua että ruipeloa, joka korkeintaan painaa 20 kiloa, käytetään hieromasauvana. Muuhun sellaisesta ei taida olla. Ja suuri kaliberiselle kissalle sekin taitaa olla liian pieni. [angry.gif]
Seuraava kysymys kehiin!
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Hieromasauvana täälläkin!

Lukematon viestiKirjoittaja Liisa Laiha » 03 Joulu 2008, 19:44

Nyyrikki kirjoitti:Yht’äkkiä ja varoittamatta hän tarrasi minusta kiinni ja sanaa sanomatta käytti minua HIEROMASAUVANA!
Anu Saukko kirjoitti:On aivan oikeutettua että ruipeloa, joka korkeintaan painaa 20 kiloa, käytetään hieromasauvana.

Hei Nyyrikki, älä ole suruissasi tuon pullukan töykeästä vastauksesta. Totta kai kelpaat muuhunkin kuin dildoksi.
Olen Liisa Laiha, paremmin tunnettu taiteilijanimeltäni Thin Lizzy.
Olen ammattimainen sumopainija ja kierrän kilpailemassa ympäri maailmaa.
Jouduin nöyryytetyksi Jaappanin maalla. Kilpailuissa päihitin kaikki vastustajani mutta siitäpä he eivät tykänneet ja päättivät kostaa.
Porukalla he tulivat hotellihuoneeseeni ja tyydyttivät itseänsä käyttäen minua hieromasauvana, aivan samoin kuin Nyyrikinkin tapauksessa.
Mutta! Jaappanin sumokissat tyydyttivät itseänsä ANAALISESTI! [blink.gif] [itku.gif] [x.gif] [wc.gif]
laihaliisa.jpg
laihaliisa.jpg (29.85 KiB) Katsottu 23136 kertaa
Liisa Laiha
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Apua lihomiseen!

Lukematon viestiKirjoittaja Vasta-alkaja. » 05 Joulu 2008, 10:59

Hyvä Anu.
Mitä mieltä eksperttimme on tästä tuotteesta. Kannattaako kokeilla?
lihotus.jpg
Vasta-alkaja.
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Naurettavaa!

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 05 Joulu 2008, 19:27

Vasta-alkaja. kirjoitti:Hyvä Anu.
Mitä mieltä eksperttimme on tästä tuotteesta. Kannattaako kokeilla?

Naurettavaa! Älä usko kauppiaiden valheellista mainontaa! Mainoksen lupaama 12 kiloa 4:ssä viikossa on sekin sangen mitätön saavutus. [ajattele.gif]
Lue ja iskosta mieleesi nämä jo aikaisemmin julkaisemani "Lihottajan 10 käskyä".
LIHOTTAJAN KYMMENEN KÄSKYÄ
1. Syö aina kun voit. Älä koskaaan ryhdy laihdutuskurille. Pilkkaa laihduttajia. Juo olutta päälle.
2. Muista, mitä vanhempasi opettivat sinulle, kun olit lapsi. Syö aina annoksesi loppuun. Tulet näkemään, mihin se johtaa. Juo olutta päälle.
3.Sältä ravitoterapeutin neuvoja. Hylkää vihannekset ja juurekset. Käytä aina rasvaisinta lihaa. Sivele kinkun ja läskin päälle ensin runsaasti voita ja sitten sinappia. Kokeile voissa haudutettua kermaa. Juo olutta päälle.
4.Syö mieluummin yksin. Muiden ihmisten läsnäolo häiritsee. He inventoivat jokaisen suupalasi, etkä voi olla oma itsesi. Jos joku tuppautuu pöytääsi, yritä välttää keskustelua. Juo olutta päälle.
5. Älä keskity syömiseen. Varaa pöytään lukemista. Silloin et kiinnitä huomiotasi siihen, mitä laitat suuhusi. Juo olutta päälle.
6. Hotki. Lapa ruokaa suuhusi kuin lapiolla. Älä maistele makuja tai aromeja. Niele niin isoina paloina kuin uskallat. Ole ahne, älä höllää hetkeksikään. Kyllläisyyden signaali hälyttää aivoissa vasta noin 20 minuutin kuluttua ruokailun alusta. Toimi siis ennen sitä. Juo olutta päälle.
7. Tee ruokaa aina niin paljon kuin kattiloihin mahtuu. Silloin sitä riittää enemmän. Juo olutta päälle.
8. Syö aina keittiössä. Jätä jääkaapin ovi raolleen, saat pikaisen ensiavun, jos ruoka pääsee loppumaan kesken. Älä missään nimessä kiikuta ruokaa valmiiksi annosteltuna ja kauniisti katettuna olohuoneeseen. Juo olutta päälle.
9. Kilpaile aina, jaksatko syödä enemmän kuin kaverisi. Jos olet naimisissa tai muuten vain elelet jonkun kanssa, kumppaneiden on tuettava toisiaan. Voita virittämäsi syöntikilpa vaikka väkisin. Juo olutta päälle.
10. Syö välipalaksi aina hampurilasia, makkaroita ja ranskalaisia perunoita. Älä yritä näytellä sivistynyttä. Juo olutta päälle.

Aloittaessasi kuurin, voit ensimmäisinä päivinä oluen sijasta juoda anaaliboolia. Luustosi vahvistuttua voit alkaa ryystämään olutta.
Lupaan näkyviä tuloksia jo viikossa. Jos vielä pysyt jaloillasi, tuskin kuitenkaan ilman tukea kainalosauvoista.
Pienenä lisänä voit yhdistää syömiseesi seuraavan neuvon, siteeraan myös tässä itseäni:
Olethan tietysti kuullut miten maajussit lihottavat porsaitansa? No tietysti hakkaamalla niitä metrin halolla jolloin siat lihoavat ja pulskistuvat jolloin niistä saa paremman myyntihinnan. Varsinkin joulun alla sikaloista kuuluu kova halon mäiske, sianviljelijöiden optimoidessaan pikku nassikoittensa elopainoa.
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Rakkauselämämme kukoistaa! Kiitos Anu Saukon!

Lukematon viestiKirjoittaja Eveliina. » 06 Joulu 2008, 12:42

Hyvä Anu ja kiitos vihjeistäsi.
Ongelmani oli painoni, noin 25 kiloa. Olin laiha ja tisseistäni ja perseestäni ei ollut juuri mitään jäljellä. Poikakaverini pitää "miehisemmistä" muodoista, lihaksista y.m.s. miehisistä piirteistä. Hän oli tyytymätön muutoihini ja lopulta hän antoi ukaasin: joko lihaksikkaampi vartalo tai hän tekisi lopun suhteestamme!
Epätoivoissani aloin noudattamaan yllämainittuja neuvojasi. Aloin saamaan lihaa luiden ympärille mutta anaaliboolin juonti aikaansai että minulle kasvoi munat!
Voi sitä onnea! "Hintahtava" poikakaverini pitää vartalostani kuin hullu puurosta! Rakkauselämämme kukoistaa! Suhteemme oli pelastettu!
Kiitos Anu Saukon! [kumarrus.gif]
bisex.jpg
bisex.jpg (25.79 KiB) Katsottu 23132 kertaa
Eveliina.
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Vegaanin ongelma.

Lukematon viestiKirjoittaja Tuula. » 07 Joulu 2008, 12:07

Hyvä Anu.
Liitän leikkeen eräästä foorumista. (Klikkaa leikettä isommaksi.)
Ongelmani on samantyyppinen elikkä olen itse vegaani ja epätietoinen poskeen ottamisen vaaroista. Kerrottakoon kuitenkin poikakaverini olevan täysin Suomalaisen, joten kyseessä oleva liha on "valkoista" kuten esimerkiksi kananliha joten ehkä se ei ole niin vaarallista? Voinko ottaa poikakaveriltani poskeen? [dry.gif]
Pikaista apua toivoen/Tuula.
vegaani.jpg
Tuula.
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Älä niele.

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 07 Joulu 2008, 15:22

Tuula. kirjoitti:...joten kyseessä oleva liha on "valkoista" kuten esimerkiksi kananliha joten ehkä se ei ole niin vaarallista? Voinko ottaa poikakaveriltani poskeen?.

Hyvä Tuula.
Voit huoletta ottaa poikakaveriltasi poskeen mutta ÄLÄ NIELE! [blink2.gif]
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Re: Rakkauselämämme kukoistaa! Kiitos Anu Saukon!

Lukematon viestiKirjoittaja Pamela. » 08 Joulu 2008, 19:38

Eveliina. kirjoitti:...mutta anaaliboolin juonti aikaansai että minulle kasvoi munat!.

Juuri samoin kävi minulle! Rankan anaaliboolin juonnin seurauksena minulle kasvoi häntä! Iso ja tuuhea häntä! [blink.gif]
Minulla sitävastoin ei ole ”hintahtavaa” poikakaveria, viihdyn hyvin sinkkuna! Poikakavereista on vain harmia, turhaa rahanmenoa enkä voi kuunnella niiden lässytystä. [sad.gif]
No, hyvä näinkin! Nyt kun tulen härilleen ja alkaa tekeen munaa mieli, sitä on sitten tarjolla omasta takaa! Ei tartte lähteä kapakasta vonkaamaan. [illistys.gif]
pamela.jpg
pamela.jpg (42.34 KiB) Katsottu 23124 kertaa
Pamela.
Raittiuden perikuva!!!
Raittiuden perikuva!!!

Tähänkö tämä päättyy! Kaikki on lopussa!

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 10 Joulu 2008, 17:43

Olen surullinen. Olen murheen murtama. Tämäkö on loppuni? Onko enää pakotietä?
Sain silmiini tämän lehtileikkeen missä tämä Ameriikan pössi olisi tehnyt maailmanennätyksen ja nielaissut 9 kilon hampparin yhdeltä istumalta!
Olenko minä vain numero kaksi? Eikö syömisen mustaa vyötäni lasketa?
Voihan perkele!
En tiedä voinko elää hävijänä. [itku.gif]
Nyt ainakin alan syömään suruuni.
hamppari.jpg
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Käy syöden kohti parempaa huomista!

Lukematon viestiKirjoittaja Juoppo Lalli » 10 Joulu 2008, 18:23

Nooh, Anu, ei kai se noin vakavaa ole!? Hopeatilakin on kunnioitettava saavutus! Olet maailman toiseksi paras! [pusspuss.gif]
300 kilon elopainosi eteen olet saanut taistella! (Jokapäiväisestä leivästä!) Syömisen mustaa vyötä ei ansaita kädet ristissä istumalla! Ole ylpeä itsestäsi! Käy syöden kohti parempaa huomista!
/Juoppo Lalli.
Kukaan ei ole täydellinen. En edes minä, minusta puuttuvat viat.Kuva
Juoppo Lalli
Juoppoporukan vetäjä
Juoppoporukan vetäjä

Treenausta kisaan!

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 11 Joulu 2008, 06:48

Kiitos Juopolle näistä kauniista ja lohduttavista sanoista. Sulle pitäis antaa kunnon imutukset!
Mutta asiaan! Itse asiassa olen syönyt ja valvonut koko yön. Suunnittelen maailmanennätyksen lyömistä ja tittelin takaisin riistämistä Suomeen.
Strategiani on syöda ja harjoitella pari päivää mihin saan apua foorumin jäseneltä Herra Kepakolta. Herra Kepakko siis auttaa tarjoilussa, ei syömisessä eikä juomisessa. Harjoituksen aloitan kevyesti syömällä 2 sianpuolikasta, 10 lenkkimakkaraa ja 5 broilerikanaa päivittäin. Kaiken huuhdon alas 2 pakillisella Karhua vuorokaudessa.
Ihmeppä olisi jos tällä treenaamisella ei maailmanennätyksiä lyötäisi!
Stay tune! Annan väliaika tietoja päivittäin sekä harjoituksista että finaalista.
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Harjoittelut käynnissä!

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 11 Joulu 2008, 17:10

Harjoittelut ovat käynnissä mutta ei hyvältä vaikuta! Jo ensimmäisen sianpuolikkaan kanssa ilmeni vaikeuksia. Herra Kepakon täytyi avustaa minua mätkimällä pesäpallomailalla vatsaani ruuan laskeutuakseen mahalaukun pohjalle ja näin kykenemään vastaanottamaan uutta sianporsasta, broileria, makkaraa ja Karhua.
Tiedä sitten onko tuo Kauko Kepakko niin hyvä avustaja. Tuntuu olevan niin härillään mun syömisestä ja hutkimisesta että nyt se yrittää jo ”hutkia” mua hännällänsä! [sad.gif]
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Harjoitukset edelleen käynnissä.

Lukematon viestiKirjoittaja Anu Saukko » 12 Joulu 2008, 14:01

Harjoitukset edelleen käynnissä. Tänään syöty 1 porsas, 5 lenkkimakkaraa ja 2 broileria. Myös 1 laatikko Karhua heitetty tuulensuojaan.
En vielä tunne olevani valmis maailmanennätys yritykseen, viimeinen broileri täytyi työntää kepillä alas vatsaan. Onneksi minulla on apunani tämä nokkela Herra Kepakko. Tosin olen tänään enemmän huolissani hänen hännän heilutuksestaan. [ajattele.gif]
Anu Saukko
Kiintiö täynnä!
Kiintiö täynnä!

Seuraava

Paluu Ruoka, juoma, elämä, elämäntyyli, terveys ja hoidot.