Tapasin Vapahtajan.

Vaaleanpunaisten elefanttien lisäksi olet varmasti tehnyt tuttavuutta muidenkin mörköjen kanssa? Keskustelua myös uskonnosta, henkimaailman hommaa sekin.

Tapasin Vapahtajan.

Lukematon viestiKirjoittaja Jammu » 30 Marras 2008, 09:36

Haluaisin jakaa tämän liikuttavan ja koskettavan tapahtuman teidän kaikkien kesken!
Ollessani Sievin herättäjäseuroilla tapahtui ihmeparannus. Joukossamme oli Jumalan sanaa kuuntelemassa auto-onnettomuudessa rullatuoliin päätynyt nuorimies. Yht'äkkiä kuvan etualalla oleva pitkätukkainen Jeesushahmo julisti: "Ota rullatuolisi ja käy"!
Valtava oli tämän Jeesushahmon voima! Nuorukainen otti rullatuolinsa ja kävi lavalle kiittämään ja suutelemaan tämän pelastajansa jalkoja! [kumarrus.gif]
parannus.jpg
Kun illalla pullo kallistuu niin aamulla kallo pullistuu.
Jammu
Kaappijuoppo
Kaappijuoppo

Myös minä ole tavannut Vapahtajan.

Lukematon viestiKirjoittaja Blondi » 04 Joulu 2008, 15:52

Myös minä olen kokenut vastaavanlaisen parannuksen.
Ylivieskan uimahallilla pidetyillä herättäjäseuroilla vaikutti voimakas ja väkevä saarnamies.
Joukossamme ollut, elämän murjoma ja jalat altansa juonut rullatuolipotilas oli parannuksen kohde.
Loitsuja ja manauksia taikasauvaansa huudellen ja riivaajan ulosajo merkkejä sormillansa näyttäen tämä parantaja houkutteli raajarikon luoksensa missä hän onnistuikin. Oli aivan sydäntä särkevän liikuttavaa katsella tämän hennon ihmislapsen varovaista taapertelua ja taistelua päästäkseen Vapahtajansa luo. Mutta, kuten äsken totesin, saarnamiehen voima oli väkevämpi ja pelastus oli tapahtunut! [enkeli.gif]
ihmeteko.jpg
Ihmeteko Ylivieskan herättäjäseuroilla.
ihmeteko.jpg (32.54 KiB) Katsottu 3374 kertaa
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin.
Blondi
Holhooja
Holhooja

Tapasin Vapahtajan.

Lukematon viestiKirjoittaja Usko Horjuvainen » 04 Joulu 2008, 21:02

Itse tapasin Jeesuksen Aitoon kirkastusjuhlilla.
Jeesus hahmottui koirani perseeseen!
Pahat kielet sanovat Jeesukseni olevan perseestä. [sad.gif]
jeesus.jpg
jeesus.jpg (19.34 KiB) Katsottu 3372 kertaa
Jumalauta pakanat, kohta paukkuu pakarat!
Usko Horjuvainen
Kokopäivä juoppo!
Kokopäivä juoppo!

Vapahtaja tuli luokseni.

Lukematon viestiKirjoittaja Tatu Tasaraha » 10 Maalis 2009, 18:20

Minä tapasin Vapahtajan ja pelastan kotonani! Hallelujaa!
Olin ryypännyt! Olin ryypännyt rankasti jo 4 viikkoa. Kunnes eräänä aamuna herätessäni hamuilin käteeni viinapulloa ottaakseni tukevat paukut joka antaisi minulle uusia voimia uudelle päivälle. Löysinkin viinapullon mutta! MUTTA! Viinapullo oli TYHJÄ! AIVAN TYHJÄ! Tyhjä viinapullo omassa huushollissani! [blink.gif]
Aloin hikoilemaan ankarasti ja käteni tutisivat. Pelkotilat alkoivat vähitellen kiusaamaan mieltäni. Onko tämä loppuni?! Tähänkö tämä kaikki päättyy? Kaikki aikaisemmat mainetta ja kunniaa antaneet juopottelureissut ja rällästelyt kuin pois pyhkäistyjä. Tunsin itseni matoakin alhaisemmaksi.
Aloin näkemään näkyjä, itse Saatana ilmestyi paikalle ivallisesti nauraen ja vaati minua omaksensa. Kauhuissani ajattelin jo syöksyä ikkunasta alas kuolemaan kun sisään porhalsi pitkätukkainen Jeesushahmo viiden litran pontikkapälläri kainalossaan! Kädellänsä vapisevaa päätäni kiinni pitäen hän sai tarjottua minulle ensin pienen, sitten suuremman viina paukun! Tämä Vapahtajan juoma vaikutti heti, poissa olivat harhanäyt ja itsemurha-ajatukset! Itkua tuhertaen, vaikkakin vielä hiukan täristen, kiittelin Kuningas Alkoholia ja hänen pitkätukkaista sananjulistajaasa joka oli näin minut pelastanut turmiolta ja kuolemalta. [kumarrus.gif]
Mainittakoon että myöhemmin sain kuulla kaverini Teuvon lähettäneen tämän Vapahtajan luokseni hänen tietäessään olotilani. Teuvo oli tavannut tämän Vapahtajan torilla missä hän oli jo pelastanut useita sieluja syöksymästä raittiuden kiirastuleen. Kaikenkaikkiaan tämä Vapahtajan tapaaminen maksoi minulle 40 euroa mutta tunnen että se oli joka centin arvoinen. [enkeli.gif]
Alkkohoolin väärinkäythöä jos oksenthaa...Kuva
Tatu Tasaraha
Napottelija
Napottelija

Hallelujaa!

Lukematon viestiKirjoittaja Satusetä » 20 Joulu 2016, 11:30

Minä tapasin Vapahtajan tämän pikku Jeesuslapsen hahmossa.
Heräsin eräänä aamuna paikat kivistäen, pää oli kuin Haminan kaupunki ja kieli kuin beduiinin sandaali. Jalat eivät toimineet, kädet eivät toimineet. Olin täysin liikunta kyvytön. Olin paniikissa.
Silloin ilmestyi tämä ihmeparantaja joka tarjosi minulle pyhää vettä mitä kaksi tölkkiä juotuani tunsin itseni aivan toiseksi ihmiseksi. Saatoin ponnahtaa pystyyn, ottaa pari steppiaskelta huulet ruutilla vihellellen ja hakea itse lisää tätä elämän eliksiiriä.
Olen varma että itse isä ukko Jumala lähetti minulle tämän pienen vapahtajan vapauttamaan minut raskaasta synnin taakastani. [enkeli.gif]
isan_poika.jpg
isan_poika.jpg (58.36 KiB) Katsottu 521 kertaa
70 vuotta ryypätty eikä tunnu missään.
Satusetä
Maitopoika
Maitopoika

Paluu Henkimaailman meininkiä! Piruko se riivaa! Uskonto.